torsdag 4 augusti 2011

Jahop.

Shoho..
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det bubblar nog upp snart.
Det va jätte roligt i Göteborg när vi va där iaf :)
Och nästa vecka ska vi till Stockholm och hälsa på min syster och hennes familj och Christians familj :)
Det blir mysigt som det alltid är!

Annars har det inte hänt så mycket, jag stickar som en galning igen och det går framåt är snart klar med den viktigaste.
Det va nämligen så att jag började sticka en sak till min systers sambo innan jul, han skulle få den i julklapp. Men jag hade stickat för mycket så jag tröttnade på att sticka så den blev aldrig klar.
Men snart är det färdig, så jaa, bättre sent än aldrig :P

Sen händer det väl lite hela tiden, men det är inget att ta upp här.
Jag längtar tills skolan börjar iaf, ja tro det eller ej men det gör jag. :)
Ska bli roligt att se vad man får för klasskamrater, jag har ingen aning om vem är :P
När jag börjar ska jag iaf köra stenhårt, jag ska klara skolan nu det har jag gett mig fan på.
Men det gör jag, tror jag iaf :)
Hoppas jag får bra lärare bara, annars blir det inte roligt.. Men det får jag nog :)

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva längre :P
Så hare bra!

PEACE!!!

1 kommentar: