söndag 7 augusti 2011

Blogg..

Satt och läste lite gamla inlägg nyss.
Det känns konstigt att jag inte mått så bra som jag gör nu.
Det är läskigt att läsa igenom allt jag skrev när jag va deprimerad.
Allting kommer ju upp igen, allt som hände då, hur jag va som person, hur jag mådde och allt sånt.
Men så tänker jag också på vart det tagit mig att uppleva allt det jag upplevde.
Att jag kunnat bli så stark som jag är av ett svin.
Att jag kan tro på mig själv igen efter allt skitsnack.
Det är rätt sjukt, men ändå är jag glad att allt det hände, annars hade jag inte varit där jag är idag.
Så ja jag har börjat se det gamla positivt, det är inte dåligt.
Bara positiva tankar, även att det är lite ledsamt att det hänt.

Som jag sa till min fina syster Linnéa för någon dag sedan "Jag skulle vilja ha en trollstav och göra världen vacker igen" vad jag menar med det kan ni nog räkna ut själva, för världen inte så vacker, min värld är det, iaf där jag lever nu. Men sen kan det komma en bomb ibland som vill förstöra min fina värld.
Det lät lite schizo, men ändå, jag vill att världen ska vara fin för alla.
Dumma krig, bomber och vapen som finns i världen.

Btw så är Kapten röds nya skiva jätte bra, lyssna på den :)

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min älskling och mysa och sova :)


PEACE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar