måndag 18 juli 2011

Läser...

Jag läser boken Puppan av Kate Östman. Det verkar väldigt bra. Handlar om henne och att hon va med om en massa saker när hon va liten. Jag rekommenderar boken redan efter 40 sidor. Jag är fast!

Men tänk att man kan känna igen sig i en sådan hemsk bok. Just denna text, det går inte beskriva.
"Med jämna mellanrum kom han in i sina beryktade >>perioder<< och började supa.
Då brukade han i alla fall hålla sig borta i några dagar.
Jag ville springa hem på dom långa rasterna för att kolla att han inte kommit hem.
När han väl kom hem så visste jag ju vad som skulle hända och jag kände att jag måste försvara mamma från honom."

Jag älskar min mamma över allt som finns och lever.
Och jag vill skydda henne från honom och jag försöker hela tiden.
Jag kommer aldrig ge upp.

Jag kände bara att jag va tvungen att skriva det.
Min mamma är bäst. <3
Mina bröder, Jesaia och Samuel är bäst. <3
Mina systrar, Linnéa, Linda och Sarah är bäst. <3
Min älskade pojkvän Christian är bäst. <3
Mina fina vänner är bäst. <3

Och jag älskar er alla av hela mitt hjärta! <3


PEACE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar