torsdag 6 oktober 2011

Skola..!

Skolan började ju för ett tag sen nu och det känns jätte bra :D
Jag valde helt rätt utbildning, och klassen är helt okej den också! :)
Det känns bra att det går så bra, och nu är det matteprov imorgon, jag håller tummarna att det kommer gå bra för mig, men det tror jag!
Handels kurserna är jätte roliga, vi håller på med Photoshop och InDesign, skit kul! :)
Och så har jag jätte bra lärare också, ja, allting är så himla bra! :D
Livet utanför skolan är också himla bra!

Men så kommer ju den där lilla ångesten om att det snart är jul och att snön snart kommer, det känns inte lika bra :P Fast snön är ganska rolig ändå men det är så kallt!
Men julen kommer spenderas i Stockholm hos Christians föräldrar iaf, det blir mysigt :)
Och idag har det regnat precis hela dagen det är inte så roligt...

Jaaa... Sen har det väl inte hänt så mycket skolan tar upp ganska mycket tid även att jag knappt har några läxor, men jag är så trött när jag kommer hem :P

PEACE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar