söndag 10 juli 2011

Skolan!

Tjoho.
I helgen har jag, älsklingen och mamma varit hos mina knasiga bröder och deras fina flickor :)
Det va väldigt mysigt och roligt.

Jag har ju även glömt säga att jag kom in på handel och administrationsprogrammet.
Jag kom in både i Eksjö och Göteborg jag blev jätte glad att jag lyckades komma in :D
Men jag och älsklingen har bestämt oss för att bo kvar här ett tag till.
Så det blir ingen flytt nu.
Men det kommer senare. Just nu vill vi bara spara pengar till lägenhet och sådant för att sedan flytta om något år eller så :)
Man vet aldrig, vi kanske flyttar nästa år ;)
Jag är jätte glad att jag kom in på skolan iaf :D

Nu ska vi snart sova, det blev en lång helg, va uppe lite för länge och så :P
Och älsklingen ska ju jobba imorgon.
Själv vet jag inte alls vad jag ska göra, känner mig lite febrig och så, men det går över. :)
Så om någon vill hitta på någonting är det bara att höra av sig.
Sommarjobbet gick kanon bra btw, och jag är mycket nöjd med mig själv faktiskt :)
Det är lättförtjänta pengar, så det. Inte för att det är så mycket, men det är bättre än inget.

Sen får vi se vad som händer mer i sommar, i helgen ska vi iaf till Göteborg och hälsa på några vänner. Gå på liseberg och lite sånt, kanon kul :)

Ne, nu ska vi sova! Hare kanon gött!

PEACE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar